Werkwijze

WERKWIJZE

Persoonlijk Advies

Hieronder lees je meer over wie de klanten van De Effectieve Website zijn en op welke wijze zij te werk gaan.

 

Klanten van De Effectieve Website

Vrijwel al de klanten van De Effectieve Website zijn mensen die snel en effectief kunnen en willen communiceren via e-mail, telefoon of Skype. Een deel van hen heeft een helder beeld van wat ze met hun website willen bereiken. Anderen zijn juist op zoek naar iemand die niet alleen een website kan realiseren, maar hen daarnaast ook voorziet van de benodigde informatie, ideeën, inspiratie en support. Wat al de klanten van De Effectieve Website gemeen hebben is dat ze uiteindelijk verwachten dat hun wensen vertaald worden naar een effectieve, degelijke en professionele website waarin zij zichzelf of hun bedrijf kunnen herkennen.

 

Meer dan alleen bouwen!

De bijdrage van De Effectieve Website bestaat niet alleen uit het bouwen van de website. Er wordt meegedacht over bijvoorbeeld de structuur van je website, de opmaak, inhoud, etc. Ook bekijken we desgewenst hoe we van jouw website een echt succesvolle website kunnen maken. 

de effectieve website advies op maat

 

In de praktijk

De Effectieve Website gaat er van uit dat - voordat je ergens in investeert om jouw online zichtbaarheid en (bedrijfs)resultaten te verbeteren - je eerst een persoonlijk gesprek wilt zodat je precies te weten komt wat het beste bij je past.

Dit is een prettige manier om elkaar te leren kennen en wat De Effectieve Website voor jou kan betekenen. Zo leren wij jouw product of dienstverlening kennen, de (eventuele) concurrent, de markt en jouw branche. Een oriënterend gesprek beantwoordt vaak al veel vragen. Dit gesprek zal plaatsvinden of telefonisch of via Skype zodat we ieder onze tijd goed kunnen benutten.

Blijkt uit dit gesprek dat De Effectieve Website iets voor jou kan betekenen dan wordt hetgeen we bespreken op papier gezet en hierin worden alle belangrijke punten zoals jouw wensen en uiteraard jouw inbreng gespecificeerd. Dat kan zijn het opzetten of herstylen van een website, het registreren en/of hosten van een domeinnaam, een onderhoudscontract voor je website en/of afspraken met betrekking tot een coachings- en supporttraject. 

 

Vervolgtraject

Spreken we een vervolgtraject af, dan regelt De Effectieve Website de opdracht met betrekking tot hetgeen is afgesproken.

    • De inhoud van de definitieve opdracht inclusief de betalingsafspraken krijg je door middel van een overeenkomst via e-mail opgestuurd. Tegelijkertijd ontvang je hierbij de Algemene Voorwaarden en Richtlijnen.
    • De overeenkomst dien je via e-mail te bevestigen.
    • Nadat De Effectieve Webstie jouw bevestiging heeft ontvangen gaan ze aan de slag.

 

Samen starten

Zodra de opdracht duidelijk is en er heldere afspraken zijn gemaakt, ga we aan de slag. Dit betekent niet dat er geen ruimte is voor nieuwe ideeën of toepassingen. Integendeel! Bijsturen en corrigeren is een van de taken die je hebt als klant. Het gaat er namelijk om dat jij je moeten kunnen vinden in het uiteindelijke resultaat en dat wordt mede bereikt door op tijd aan te geven wat goed is en wat je anders wilt zien. Samen werken we aan het beste resultaat. 

 

Maak een afspraak

Bevalt deze werkwijze jou? Wacht dan niet langer en neem contact op via (+31) 164 235841 of e-mail Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. om een afspraak in te plannen.